Pills I Took

Tjääna!
 
Haft skola denhär veckan, även hunnit med lite hundpromenader o så! Ja & Fredrik var även iväg i Tisdags o köpte ett Objektiv o en Kameraväska till mig, Woho! 
 
Igår blev o köra bil o släp hela dagen, blev även stoppade av polisen (Som stog precis utanför skolan, uhh) Men de gick bra! (;  Efter skolan blev de hem o grejja lite, sedan fick jag Nea på besök! Vi tog med oss Lady o åkte till en sjö o busa med henne, några varv på marieberg, Maxi, Kinamat o en massa tokigheteer hann vi med! 
 
Dessutom har ja gått runt hela veckan o vart som en halvdöv pensionär då mitt ena öra vart helt igenproppat!?
Hade i någe medel igår, o till min lycka så hör ja hur bra som helst idag, haha yeyy! (:
 
Nej nu blir de o göra sig iordning o lite så, Fredag idag dessutom, Sköönt!
Tjarååh (;
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0