Tears on my pillow

Tjohoo!
 
Tog med mig Cilla igår på en sväng, drog o rastade lite vovvar o åkte till Ikea o käka massa gott! Väl hemma i Mullhyttan så blev de o färga håret o greja lite.
 
Mitt halsonda har gått över som tur är, dock så har jag åkt på ögonfluss istället. Verkligen superkul! 
Vaknade imorse av att de va helt igensvullet o rann somfan. Så ja, jag blir hemma ifrån skolan idag. 
Har vart iväg till apoteket o köpt grejer iallafall, så nu blir det att lägga sig en stund igen!
 
Tjaråh!
 
Foto; Ronja Persson
 

Kommentarer
Postat av: Ronja

Krya på dig! :)

2014-01-08 @ 23:01:14
URL: http://rtp.blogg.se
Postat av: Johanna

Hej
Kom att tänka på att du ville ha tips om fina rockabilly inspirerade klänningar till studenten, på fb finns det en grupp som heter Rockabilly Pinup Kläder som säljer fina klänningar, kolla där om du hittar något du gillar.

2014-01-10 @ 13:22:05
URL: http://mrsbelair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0