Done todääy!

Sorry för dålig update, Tänkte bara säjja att mina föreldrar är hemma igen efter att ha vart på kolonin typ hela sommarn. haha.  Igår så åkte ja o cilla i sista minuten till coop, ja på moppen o hon cyckla. haha! sen åkte vi hem till sara o lerva oss lite

Idag har de inte alls hänt så mycket, åkte äntligen upp till bibblan o lämna tillbaka ganska försenade böcker. sen följde jag med pappa till clas ohlsson o sen blev de ica.  Har inte vart nått superväder idag heller tyvärr..

Köpte iaf ett nytt schampoo igår som ja hoppas ska "laga" mitt hår lite, så får la se hur de går! Måste fan köpa nått som tar ut all hårspray o skit också. ... Jam de är så mycket man vill ha! Fick även hem 4 singlar imorse med poison, guns n roses, T-rex och Europe. De va la najs!

   


Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR;



Vad roligt att du är inne och läser ofta! :)

Jag kan absolut skriva ihop ett inlägg om hur jag började och visa lite gammla bilder :) Det får dock bli lite längre fram, men kika in igen nästa vecka så ska jag nog ha hunnit fixa det! jag måste rota igenom förådet efter mina första bilder, hehe

2009-08-13 @ 23:15:16
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0