Ett till inlägg..

Jag tycker faktiskt inte att de är så lätt o skiva ett blogginlägg som alla kanske tror.. jag skapade mest min blogg för att jag är ganska trött på att söla runt på bdb hela tin.. o tänkte uppdatera som en dagbok här istället. men när man kollar runt på andras bloggar skriver dom mest om sina åsikter, tips o deras liv. och för de mesta inte alls vad dom gjort idag,, men de är väll så.. folk är väll inte så intresserade utav o veta vad man gjort. och ja, ja håller faktiskt med! Jag har försökt flera gånger att skriva ihop nått finurligt. men jag klarar de fan inte. Jag har inget att skriva om! men jag tänker iallafall försöka! Så wish me luck in the future!

Jag kommer garanterat att skriva ihop ett långt (hoppas ja) inlägg om framtidsplaner, drömmar och viktiga saker i mitt liv. Det ser ja faktiskt själv fram emot o se hur de kommer bli, haha! Nånting ja tycker vore kul var o få reda på hur många som läser mina skit-inlägg än sålänge? Antagligen inga då, haha. Förutom mig själv då, tycker de är kul o läsa igenom o se hur många stavfel man gjort. men ja orkar verkligen inte att gå in o ändra nån bokstav o.sv. ja skriver ganska snabbt ibland och tankarna bara flyger runt i skallen. då kan de bli en bokstav för mycke. Höhö..


Nej, nu ska ja lägga mig o fundera lite på detdär superlånga inlägget jag lovat. Godnatt till mig då 8för jag antar att de bara är jag som läser detta, haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0