Gammla bilder

Slänger upp lite gammla bilder här, antagligen i brist på annat...  haha, nej men det är rätt kul o se hur man har förendrats!

2006;
Gick i sexan då, vad kan man vart 13år?
 

2007;
Var väll också det året som jag började med min raggare-stil, då var de bara rockabilly som gällde!!
 

2008;
Ja, här var de bara massa rockabilly! Tror dock de var detta året jag började lyssna på all glam/sleze/hårdrock. Eller minns ja fel? :) Och förresten, JISSES vilket hår jag hade då! Jätte långt o tjockt! Sen skulle ja ju då till frissan o klippa bort de slitna, o fyfan va hon klippte! de försvann typ 10-15cm, vilket var WAAAAY too much! Men men, nu har ja iaf äntligen fått tillbaka längden! Tror väll även de va detta år ja o cilla började med alla fotograferingar..
  

2009;
Ja, de är väll på ett ungefär såhär man ser ut i dagens läge. Tjockare, längre och klokare än de första bilderna, absolut! Saknar dock en del från mina äldre dar, ibland kan man undra hur mitt liv hade sett ut om ja hade valt en annan väg. men sånt är livet, man ställs inför höga krav och svåra beslut. Tycker dock jag lyckats rätt bra än sålänge, trots de vill man väll kanske ändra lite historia, men vem vill inte de?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0