Moppetur, snart bär det av!



Nu har ja bestämt mig! Det blev fasne ingen cyckeltur på 10mil för mig o cilla, så nu ska jag fanimej ta o åka den med moppen istället! Fast, detta är beräknat ungefär 7mil o lär ta ca. 6 timmar beroende på hur fort ja åker. Jag kommer först åka till kolonin o tanka, o därifrån åka till Glanshammar o sen köpa typ dricka o lite så. Sen tar jag Vänster mot fellingsbro, o fortsätter den vägen (Kommer åka förbi farfars gamla hus) o sen vägen är väll typ 2,5mil lr nått, kmr fn bli as jobbigt. haha :) efter de kommer ja iaf vara framme i frövi! Tar väll antagligen en paus där med, o sen åker jag till stallet, är ca 1mil dit från frövi om ja fattat rätt. Och sen tar jag moppen hem. PUH!

Nu får vi se om ja överlever detta, haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0