Muuh!



Inte orkat uppdatera nått, Körde omkull med moppen igår vilket gjorde att ja fick ännu mer ont i min högra handled. o sen blev ja bistucken där efter typ 10min. så ja är ganska handikappad! Småsvullen o har as ont... ja klarade mig iaf från skarpsår o.sv. och moppen... fick väll en del repor och backspegeln gick av. hahah :) Men ja lever! WOHO!

Drog iaf till maxi en stund med cilla igår, hon skulle köpa godis då. men eftersom de va söndag, så äre ju klart att allt va typ slut. så då drog vi till coop ist, (hon skjutssa mig allt detta på en halvt punkterad cyckel)

   


Sen i fredags har ja ju glömt bort o berätta vad som hände.. vi hamna på nån såkallad fest med massa långhåriga saker från rockgymnasiet. hahaha,, de va rätt dött. men ja o cilla hade as kul iaf.  o sen läste vi dagstidingen 3 på natten lr nått,, höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0