det snöaar!


Yeah, Pic from yeasterday!


Okeey, de snöar ute! :) Mitt jävla fönster har vart uppe inatt så de va fan svinkallt imorse när ja vakna, haha man ville ju mer än gärna ligga kvar under de varma täcket. Men upp bar de o stänga fönstret, o ja... tiden går fort! den är redan halv 3 o ja gick väll upp vid 12-13 nånting.

Händer idag då? - Inte ett skit som vanligt! Ska sitta här o fördriva tiden med att lyssna på musik o tråka.  Sånt ja gör hela dagarna, o ja börjar bli jävligt bra på't! ;D

Jaja, som ni kanske vet (lr inte, haha) Så äre planerat att byta frilla inför skolstarten igen! Både jag o cilla då ;D Jag är så fukkin' sugen på o färga helsvart o halva luggen rosa! o de kommer väll hålla 1 månad tror ja innan ja börjar få hemsk utväxt på't. o då blir ja helsvart igen tills i vår/sommar då ja bli helrödhårig :) o där emellan hinner ja ha i massa hårinpackingar o skit så håret inte hinner bli allt för misshandlat när ja ska bleka o bleka o färga o färga! Sen... får vi väll se om ja får några mer planer efter min rödhåriga period. Man kan ju inte vara rödhårig hela livet eller förlänge, de sliter ju som fan. så, Back to black? HAHA, kanske ska bli brunhårig igen like the old days? Äh, den som lever får se :) Cilla ska iaf bli rosa hårig såvitt ja vet? eller röd? ;o

Sen måste ja ge fan i o klippa på min längd hela tiden, håret växer ju fort as hell så ja måste ju klippa upp o hålla på hela tiden. o mina toppar ser så slitna ut, så klart dom åker bort hela tin. Men, nu skarom fan få vara slitna ett tag :O så ja kan få längre hår som går över brösten så ja o cilla kan göra en fotosession i sommar typ. eller nått, haha ^^


Jahani, de va allt ja hade o berätta nu!
Tjarååh! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0