regn!

Tjollahopp!

Fan vilket ruttet väder de va idag då! REGN! 

haha, ni skulle sett mig igår kväll! Ja kunde typ inte gö nånting med armen! Stog ett bra tag o försökte få av mig tröjan, haha. Idag äre iaf SJUKT mycket bättre! Har fortfarande ont, men kan iaf röra på'n nu! Lite snuvig faktiskt, men de överlever jag! Sitter just nu med ridbrallorna på, ska väll försöka töja ut dom o lite så nu. Blir ju så jävla stelt o använda dom sen annars, haha.

Inga planer för idag, mina tankar snurrar runt som fan som vanligt. Taturering har ja redan börjat tänka på, haha way to early för de. Uttöjning ska ja fasen skaffa också! o sen detta med percing, JAG VILL! Ska väll försöka hålla ut tills ja blir 18, annars blire nog inte så kul för min del.. haha ;D

Sen fundera ja på o färga helsvart igen nu,  o sen möjligtvist till våren/sommarn o bli helt rödhårig!

HAHA, tänk dig mig o cilla med rött hår o röda foppa. Röd från topp till tå! ^^

Äh, tråkiga dagar.. så snurrar skallen mer än vad den borde! Så nu ska ja in på rummet o greja, har massa skolsaker som måste va klara o sen vill ni verkligen inte veta hur mitt rum ser ut nu.. haha :)

Men skriver mer ikväll eller nå. Hejdå! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0