Regn idag med...

Vaknade idag utav ett PANG! åh, ett paket tänkte jag först! Men ni som läst mina tidigare inlägg borde ju då veta att ja senare kom på: ääh,, de är säkert en stog katalog eller nå skit. Men nyfiken som jag var så gick ja upp efter en stund, o där låg de allt ett paket! Weei! Det va den göö snygga jeans toppen ja köpt.  Den va dock lite stor, men de har ja redan fixat. så nu sitter den perfa! På måndag borde det (men antagligen inte) komma några paket till. ååh, kan knappast bärga mig! ;D 

Efter det följde jag med cilla o hennes family till coop forum o lulla runt lite, sen hem o käka nå skit från igår. o nu har ja suttit här vid datorn sen dess, det spöregnar ute o jag har ingen aning om vad ja ska hitta på idag!




Ska fixa bättre bild på toppen såfort jag.. orkar! xD


Kommentarer
Postat av: zlatan

yeah baby, najs! :D

dedär fåru ha första dan in tha school! :D hah

2009-07-31 @ 21:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0