ensam i skolan



Hellu!

Fan va dum i huvudet jag är, tandläkarn? DE ÄR NÄSTA TISDAG! Fan, ja va så jävla säker på att de va idag, haha :D Tur att morsan sa de innan ja drog, annars hade ju fått sitta där o väntat i evigheter. ;D Pluspoäng till mig som va i skolan ensam idag, utan cilla. AMAZING! Ne men de va ganska kul, förutom rasterna då. haha ;D

Har ja vart ensam i skolan idag, då kan ja fan dra upp på stan o köpa hårfärg också! Så de gjorde ja påvägen hem, stog där as länge o glodde på vilken färg som skulle bli bra. "Hot red" från stargazer blev det iaf, hon i affärn rekommenderade att jag blekte håret först så färgen skulle sitta bättre. o jag äger bara 25spänn just nu, så ja får köpa de lite senare ;D Sen köpte ja ett par as söta stockings, små svarta "fisknät" med röd rosett på båda!

Sen diggar ja mina brallor idag, as balla ju! ;D



Sen drog ja hem till cilla, vi käka mackor o sen baka ja muffins. riktigt fail! De blev typ... muffins tårta. HAHA ;D
Efter en massa glögg o cider så bestämde vi oss för o dra till maxi, eller ne... cilla bestämde! Ja mådde dåligt som ett as, så ja gick typ i slow motion. så de tog sin tid o komma fram ;D Väl där så stog ja o läste sweden rock, medans cilla sprang runt som en JET o leta efter allt godis hon skulle ha. Sen satte vi oss utanför o mobba en turk som glodde o sen kom min pappa o hämta oss. Så nu sitter jag hemma, lyssnar på musik o käkar mackor :D

Inget marieberg idag, men de blir imorgon! Nä usch, nu ska ja nog sova en stund :D Nattinatt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0