godmorgon

Tjabba!

Sorry sen uppdatering, haft lite fullt upp nu på morgonen! ;D

Städat förfullt på mitt rum, sen har ja duschat o gjort tårta! Just nu äre 1 tim kvar tills allt fölk kommer, o ja måste göra mig iordning! Problemet är bara att ja inte hittar mina kläder ja tänkte ha! haha ;D Så gåre när ja städat, så hittar ja ingenting. Annars äre bara o leta lite på golvet, så hittar man allt man behöver!

Haha, fyfan.. hade i schampoo en snabbis för o få bort all jävla hårspray o shit. o sen ser ja hure börjar rinna röd färg längst benen o skit. ja ba; neej! va äre för skitfärg ja köpt igentligen! Nu kommer säkert all färg va borta! Så ur med schampoot o i med såntdär balsam.  Puh, de ser iaf ut som färgen är kvar just nu. Men fan va ja hatar när de börjar rinna sådär xD


Just nu sitter ja o lyssnar på Motörhead, ska göra iordning mig dårå. Ah,, får skriva mer sen. Hejdåå ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0