HÅÅR!!

ÅÅhh, nu har ja fått ett såntdär "färga håret" ryck! Jag blev apasugen på o färga RÖTT!!
Jag har precis kommit fram till att rött/svart inte riktigt funkar så bra. De ska antingen va helsvart eller helrött ;D

Sen klurade jag ut att när min röda färg är borta, så antigen färgar ja luggen igen eller så bleker ja hela håret några gånger o färgar rött! Och ah, man kan inte vara rödhårig hur länge som helst för de sliter rätt mkt.. right? så när ja har tröttnat på det, haha så blir ja svarthårig igen :D

Fan va ja babblar på, här komnmer lite bilder på Leonore. Min granne typ, älskar hennes röda hår! :D

 

 

 


Fy på mig o sno bilder sådär, men visst äre sjukt snyggt? ;D



Jaja, drömma kan man ju -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0