Home

Hejhej! ;D

Fyhelevet va kallt de va imorse när ja skulle till bussen! Idag hade ja ingen lust alls o gå t skolan, men mamma tvinga iväg mig så vafan.. Jag är väll inte helt frisk ännu men ja överlever!

Skippa iofs första lektionen o lunchen, ja vet inte alls vad ja sysslade med. Men ja satt inne på krämarn o häcka iaf.. o sen drog ja t skolan o va med på dom två sista lektionerna.
Usch, vilken satans kall vinter detta kommer bli känns det som. Bläblä!

Just nu lyssnar jag på steelheart o fryser! Jag vet inte vad de är för fel på mig, ja bara fryser hela tiden!
Imorgon efter skolan ska ja o cilla dra till marieberg, ååh vad ja ska handla! :D Sen hoppas jag på o dra förbi dendär affärn med röd hårfärg också, jag vet inte riktigt om man ska köpa riktig röd hårfärg eller nån från typ stargazer o.sv.?

Sen längtar jag röven av mig tills ja får dendär klänningen, haha ;D

Sen hatar ja verkligen tändstickor! dom brinner så snabbt o veken på ljusen är så jävla sega på o börja brinna... åhå! Nu ska ja fan skaffa tändare istället ;D


Näädu, nu ska ja glo lite på tv tror ja. Skriver senare, tjaråh ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0