hundanfall ;O

Godkväll typ!
Klockan är bara 5 o de är redan kolsvart, blä!

Idag vaknade jag 12, hej.. ja sluta skolan för 45min sen? Så vad gör man? Ah, ja gick o hämta athos o släppte honom o lady bakom huset. Dom sprang runt som fasen, o busa o så. Dom brukar aldrig bry sig om andra hundar eller människor, men idag hände det! Athos hoppade på en annan hund! Usch va läskigt de var, o min kondition som suger. o ja skulle springa ikapp honom o få bort honom från den andra hunden. Nu har ja ingen aning om hur de gick för den andra hunden eftersom ägarn o de försvann väldigt fort. o ja låg där på backen med athos!

Sen är min mobil trasig, ja skulle ba ladda över lite musik på den inatt o nu ären helt cp. Hela skärmen är vit o den dampar som fan. Ååh, ja klarar mig inte utan mobil! ;o Farsan sa att man kunde lämna in den på lagning typ, men fan.. alla bilder o nummer o sms. haha ^^ Uh, ja har klarat mig hyffsat idag iaf utan den.

Nu sitter ja o glor på tv o har dötråkigt. Precis lämnat athos o vart ute med lady. Hon sover som en stock nu, haha ^^

Jadu, inge mer o säja nu. skriver mer ikväll.. tjaråh ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0