List-jävel!

1. Tre namn jag lyssnar till:

Katrine, Elliot & ....

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Jag är rolig! ;D

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Mycket där du...

4. Detta är jag rädd för:

Trånga utrymmen, spindlar..

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Pengar, Kul & Kärlek! ;D

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Hööm...

7. Detta tycker jag om att göra:

Sitta vid datorn, sova, lyssna på musik ;D

8. Detta vill jag göra just nu:

Skrika!

9. Bästa känslan:

Love is in the air.... haha nä ja vene ;D

10. Värsta känslan:

 

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

Humor, Ärlighet.... fan ja kmr inte på nått nu ;D

12. Är jag kär just nu?

Hell yeah

13. Jag vill gifta mig…

Nångång i livet, yes!

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

Skaffa saker jag alltid velat ha, Leva livet & Hitta min stora kärlek ;D

15. Min käraste ägodel:

Mobilen.. ;o haha :)

16. Något jag vill ha i present:

Julklapp.. Stång. ofc :)

17. Detta har jag på mig just nu:

Tjocktröja, Mjukisbrallor o strumpor :)

18. Favoritkläder:

Läderbralls, skinnjacka, nitbälte, boots o nån ball bandtröja ;D

19. Favoritdjur:

Häst o hund ;D

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Rock N'Roll!

21. Favoritlåtar just nu:

MÄÄNY

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

Har inga favoriter eller hatade ämnen.. ;D

23. Stjärntecken:

Vädur

24. En bok jag älskar:

The dirt, Heroin diaries.... många där med fan.

25. En film jag älskar:

Rockstar..

26. Tv-program jag gillar:

Desperate housewives..

27. Favoritdoft:

Svett

28. Detta äter jag gärna:

MAT!

29. Dricker helst:

Vatten, Fanta, Öl, Vodka, Cola, Cider, Vatten.. vatten..

30. Favoritgodis:

Äh, allt smakar likadant ;D

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Galapagosöarna! :D

32. Färg på mina ögon:

Blå...

33. Min längd:

173 ;D

34. Jag tror på:

inte gud iaf ;D

35. Jag spelar:

Inte gitarr just nu.

36. Person jag beundrar:

Hihihöhöhehehaha..

37. Så här bor jag:

I ett rum i en lägenhet på norr i örebro i sverige på planeten jorden nånstans i universum. Tror jag?

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

Alla!

39. Det här tänder mig:

Långt hår, ;D

40. Det här gör mig avtänd:

Sunk

41. Favoritfärg:

Svart typ.. haha

42. Favoritcitat:

Satsa på dig själv, Runka i motvind!

43. En hemlighet jag vet:

Reinfeldt är smygbög.

44. Bästa present jag fått:

Don't remember..

45. Senast köpta skiva:

Satan i gatan.. måste vart den med stryper.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Hehe, inget tror ja :O

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

Nej men typ allt.. åh nej jag har inget självförtorende. JAG VET!

48. Udda förmåga/egenskap:

Jag kan röra på många kroppsdelar. haha ;D

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

En örn ;D

50. Vad lyssnar du på just nu?

Def leppard

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Sovit hela dan typ,, o nu ska ja sova lite igen ;D

52. Var är dina föräldrar födda?

På landet, ;D

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

De vettefan!

54. Vilken är din favoritrestaurang?

PACO'S !!   Haha, ne ja vene.

55. När badade du i en pool senast?

De har ja nog aldrig gjort?

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

Hahahaha, jahhrå!

57. Hur många barn vill du ha?

Inga, de gör ju fan ont!

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Jävla sablarns rap o hiphop skit!!

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

Mig själv såklart!

60. Vad har du för TV-kanaler?

Vanliga I guess.

61. Har du åkt moped någon gång?

Haha, jadå :D

62. Har du busringt någon gång?

haha, jaa!

63. Har du fått felparkeringsböter?

Nä, inte ännu!

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

JAG VILL!!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Polen? :D

66. Har du en egen trädgård?

Nääj

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

Kalle anka, ofc ;D

68. Kan du alla orden i nationalsången?

Nej.. inte exakt hela då man oftast inte sjunger allt ur/ifrån den

69. Badkar eller duschkabin?

Vadfan är en duschkabin? :O

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Länge sen man såg en film fan..

71. Favoritpizza?

PIZZA!

72. Chips eller popcorn?

Potatis

73. Vilken färg på läppstift använder du?

Rött ;D

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

HAHA, nej! de måste ja testa!

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

nääj

76. Apelsin- eller äppeljuice?

ÄPPEL!

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Öhm, De va på donkan igår med cilla :D

78. Favoritchoklad?

Schweisernöt :D

79. När röstade du senast?

bröst

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

Ja hatar tomater.. men va väll i somras

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

Nääj

82. Är du bra på matlagning?

ja föfan!

83. Klarar du att tanka själv?

HELL YEAH!

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

nääj

85. Pepsi eller Coca Cola?

båda!

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

hihihi, ja... blå dräkter på praoen i kvinnersta ladugård! ..De va sexiga uniformer sörrö!

87. Vad var det senaste du handlade?

Big mac ;D

88. Har du kräkts offentligt?

hell yeah

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

De vet ja inte än...

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

Jadå :)

91. Har du ringt något betalnummer?

Har ja säkert...

92. Kan man vara vän med sitt ex?

Jadå!

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

Cilla, haha ;D

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

de tror ja?

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

ursäkta..?

96. Vad har du i din väska?

Göran persson

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

nääj

98. Vad är du tacksam för idag?

Att ja fick äppelkaka,, åh päron!

99. Var hittade du den här listan?

inte under sängen iaf..

100. Sista frågan, Saknar du någon?

Åh ja, de gör jag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0