sööry!

Wazzaaaap!?

Sorry dålig uppdatering, Jag vaknade nyss faktiskt! Har väll sovit en timma eller två...

Idag har ja vart superduktig o vart i skolan själv, ändå om ja bara gick på en lektion o att farsan fick skjutssa dit mig ;D

Väl hemma så hämtade jag athos o vi drog hem till cilla en stund, sen hem igen o byta om o sen lämna athos o så hämtade pappa mig o vi drog till djuraffärn på marieberg! Skulle köpa lite saker till lady!  ...Jag hittade både de ena o de andra hon behövde så de blev rätt mycket tillslut ;D O så hitta vi ett as häftigt nithalsband!  .. fast de va ganska så mkt förstort >.<

HAHA, Men nått vi köpte va iaf en såndär hundscarf med texten "Min husse är singel"
Göö läckert! O sen var de hundfotografering också, så vafan.. vi passade på! Även om hon bara ville ligga på alla kort typ xD

Fuck va varmt de är på mitt rum nu! Jag vet inte om ja föredrar o frysa eller svettas?


Imorgon fyller morsan år, så då ska vi kanske käka på kinarestaurangen! o så behöver ja verkligen pengar just nu! Hitta ett par as snygga skor ja vill ha som ligger på 600 (Vilket är allt jag har nu), o sen dendär röda korta klänningen ja pratat om sålänge? Den får vänta tills ja får mitt studiebidrag den 30,  och HOPPAS verkligen att dendär ja vann på tradera kommer imorgon eller på fredag!!!

Ska fira morsan på Lördag, så tänkte ja kunde passa på o ha den! :D O dendär rockabilly'n som va på klaras förra helgen, ÄR DENNA LÖRDAG MED!! Så de kommer ev. bli utgång efter allt party hemma. Eller ah,, först får vi inte glömma o nämna att de är ju bio på lördag också vid 9, ja o cilla ska ju se 2012! så de blir ju efter typ, fuck va kul om ja fått klänningen tills deesss!!! :D

HAHA, sen kollade ja upp om de var nån åldersgräns på klaras. o dom hade satt rek. 23+ o ja ba; NEEEJ!!!!!!! o sen läste ja vidare, o då ståre såhär; 

Ålder: Väldigt blandad, vi har rek 23+ i dörren. Snittåldern ligger runt 30 år, men är du under 23 år, gillar musiken och vill titta in, så är du mer än välkommen! "Hos oss spelar inte åldern någon roll för här spelar vi bara rock´n´roll!"

Fritt fram då eller? ;D

Usch så mkt planering de har blivit dom kommande dagarna! Jag är inte van med det, o ja hatar't redan!

Nääj, nu är klockan redan 11! Ska man smyga in i duschen en snabbis eller lägga sig o sova? ;o

GODNATTIS! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0