thisdajj

 

Tjopp!

Sitter just nu o lyssnar på poison o äter tårta ;D Ska straxt byta om o sen gå ut med Lady!

Jag fick ett konstigt ryck idag, JAG VILL FLYTTA UT PÅ LANDET! Ta bussen in till stan, o sen byta till en buss som går till skolan. Okej, nu vet jag att alla som bor på landet typ hatar sånthär? Haha, jag har väll en jevvla tur då. Ja har rätt nära till busshållsplatsen o sen tare typ 10min upp på stan o sen 5 o gå. Nog om mig, ja får väll ta o skaffa nån kille som bor ute på landet som ja kan sitta o åka till varenda dag tills ja tröttnar. Fan va bra!

De fick mig o tänka på att ja ska till en studievägledare på onsdag, Jag har alltid vart bombsäker på att de är kvinnersta som gäller. Eller ja, iaf ett tag nu. Innan ja bestämde mig för kvinnersta skulle ja ju gå på tullängen såklart!  Och nu, nu vet ja inte....

Fick titta i nån jekla katalog idag, o nu lutar de lite åt logistik o hantverksprogrammet på WUC.  wtf!?
(Nej, tullängen e bättre för där äre så mkt snygga killar! :D)

Ja måste verkligen snacka me dendär snubben på onsdag, JA KAN INTE BESTÄMMA MIG!!


De är nog de värsta som finns, o inte veta vad man ska välja för gymnasium! Nu ligger ja ju iofs redan efter med ett år, så vafan spelare för roll om ja går ett år på ett program o sen ändrar mig. Jag vet inte, men de känns lite som att de inte spelar nån roll. Jag kommer inte få nån studentkatalog där mina gammla klasskompisar o annat är med, ja kommer antagligen få en med massa 94;or i som ja inte ens vet vilka de är. Eller en med massa 95;or i, fan...


Undrar ni hur ja kom upp på skåpet? - Jag rammlade! ;D

Åh, de finns så mycke ja vill göra med mitt hår! Lixom, raka på ena sidan som ja va så inne på förut. Vet ni vad ja kommit på nu? Då måste ja ju fan vänta i evigheter på att håret ska växa ut igen! Ja har ju apalångt hår, så de kommer ju ta typ evigheter. o då kanske ni tänkter på löshår? Nje,, de är inte riktigt min grej! Åh, sen har ja en liten fundering på o färga hela håret rött. I den färgen ja har nu, FAN VA SNYGGT! men mitt hår är så slitet efter all tupering o allt hårspray.....Jag vet inte!  Det svarta trivdes ja iofs rätt bra med! Men de va så...svart. haha, ja behöver lite färg i mitt liv! Röd/svarta som ja har ju, ja... trvis ja ju bajsbra med! Förutom att min hårspray e slut (KATASTROF) så kan ja ju inte fixa nå snygg frilla direkt.


Nej, nu orkar ja inte sitta här o skriva som en tok. Nu ska ja ut med lady en stund, o sen ska ja lägga mig under en varm filt. DE ÄR KALLT! ja får damp på att ja fryser som fan hela tiden, de spelar ingen roll hur mycket ja klär på mig! Jag är en riktigt frööösen människa!

Jaja, hejdå! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0