time to slääjpe

Tjohoo!

Snart ska ja gå in i duschen, o sen blir de sängen för min del!  Jag funderade på o börja duscha på mornarna istället, men sen kom ja på att ja är ju VERKLIGEN INTE nån morgon människa! ja går upp typ 20 i 8 o min buss t skolan går 8.. så ;D

Men, de kanske går o vända på dynget lite?

De skulle ja verkligen behöva, för ja är så förbannat sen till skolan varenda morgon ;o
Drömma kan man ju.....


Imorgon ska jag till tandläkarn på morgonen, o dom ska väll byta massa grejjer på min superheta plåtburk i käften. Antagligen ska dom byta tråd, så då kommer dom spänna åt den igen så då kommer man gå runt o gnälla i en vecka av att man inte kan käka nått o att man har ont hela tiden! Men visst, de är bara o ringa o säjja att dom ska ta ut skiten. Men mina tänder är så förjävliga, så ja får lida ett tag till... ;D Sen efter skolan ska vi väll till marieberg, inte säkert ännu. Om de inte blir så, så ska ja iaf dra o köpa den röda hårfärgen. YEY!

Nä, nu ska ja in i duschen. Godnatt fölket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0