listaknull

 

Berätta fyra sanningar om dig själv:

- Min humor kan verka konstig

- Jag är lite småkär just nu, haha ;D

- Jag saknar timian

- Bondepöjkar,, ååh!


Berätta fyra saker du gjort idag:

- Skippat skolan

- Åkt till kumla

- Smygit på killar ;D *host* en viss person.

           - Vart med blondie               



Berätta fyra saker du har på dej just nu:


- Eddie meduza tjocktröja :)

- Strumpor

- Läderbralls

- Örhängen! :D

Skriv ner fyra saker du hatar:

- Min klass

- Kylan!

- Fjortisar o andra fjollor

- När cd spelarn dampar,, haha ;D


Skriv ner fyra saker du älskar:

- Cilla

- Timian

- Internet

- Mig själv! :D

Skriv ner fyra personer som ska göra denna listan:

- Cilla

- Cilla

- Cilla

- Cilla


Kommentarer
Postat av: Cizzi

du är snyggg! :D

2009-10-15 @ 21:09:40
URL: http://loveontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0