muhugh

Halloj!

Sista skoldagen imorgon innan lovet, skönt! Sen äre ju bara o hoppas på att man kan hitta på nått också, o inte bara sitta hemma o glo in i en vägg.

Haha, så jäkla surt asså. på tisdag, när vi har lov! då ska ja till tandläkarn 7.40.. ja kmr typ dö!

Höhö, har fortfarande inte vant mig vid my black hair. Duscha förut,, o vattnet blev helt svart när ja blötte håret. Shit, nu försvinner väll all färg tänkte jag. xD ...Men de är ganska svart fortfarande så ja tror ja klarar mig. haha :)

Sen var de ju detdär med röda färgen, Har ju då funderat på o färga halva luggen röd o sen nått på sidorna. men ja kan inte riktigt bestämma mig! Heeelp me?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0