neew day, feeling better


[Bild från oset med klassen, cilla är fotograf]

Helu!

Bilden får ni bara för att jag är så jävla snygg på'n! ;D Sen så fick jag fick miin älskade glass igår trotsallt, haha ;D  Sen känner jag mig betydligt bättre idag, än så länge iaf :) Annars så brukar man ju alltid må som sämst på sin tredje dag, right? och sen får vi inte glömma o nämna att de är första dagen på höstlovet, tjoho!

På fredag & lördag ska ja va hundvakt till nikki o klara, morgon till kväll!
Men ja hoppas att ja orkar va ute sen på kvällen, brukar alltid vara dödstrött efter att ja passat domdär två små busarna! Sen ska ja väll försöka dra till stallet på onsdagen eller torsdagen, lite beroende på hur jag mår och vädret.

För den delen så har ja ju legat o glott in i väggarna i flera dagar nu, o kommit på att jag verkligeeen behöver möblera om lite på väggarna. och för de behöver ja verkligen pengar till affisher, flaggor o annat shit. Eller varför inte sätta upp alla mina 50 LP skivor? haha, noway.. de skulle ju se lite.. konstigt ut. xD

Usch, nu ska ja nog sova lite. Vakna ju fan 9 imorse, rekord typ.

Sen klämmer ja in en liten låt också, som ja inte gjort på länge. Kan bara börja med o säjja att ja o cilla satt o gapa på denna vid krämarn i fredags.. haha jisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0