todääjja



Tjopp!

La mig 3 inatt o vakna vid 9, helt klarvaken! haha ^^ För tillfället är både Lady och Bessie här o busar, och om nån timma ska jag hämta athos o gå med ner till kolonin där jag antar att jag ska spendera resten av dagen.  Betyder alltså att de inte blir lika många inlägg idag, som de blev igår! haha ^^

För den delen så skulle ja byta en sträng på gitarren igår, haha.. för de första tog ja fel sträng! o sen fick ja leta som ett as efter den ja skulle ha, o sen tog de fan hur jävla lång tid som helst o få dit den. o sen skulle ja stämma båda gitarrerna.. tog ju också evigheter! xD  Men nu äre gjort iaf, tjoho! Har väll funderat på o börja spela lite igen.... ;D


Nä, nu har ja lite o fixa med innan ja drar ner till kolonin. Hörs ikväll! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0