5 saker som irriterar mig!

Fan, här kommer min top 5 lista på saker som irriterar mig sjukt mycket!!


1: Fjollor som köper bandtröjor på t.ex. Carlings.  T.ex. med rolling stones på, bara för att de är "inne". O när dom inte ens vet vilka rolling stones var?

2: Det allra hemskaste är nog fan dessa jävla bloggfjortisar! eller fjortisar över huvudtaget! Men brösten uppkörda i fejset, massa brunkräm o kritvita läppar. Fan, dom ser ju hemska ut! Bloggfjortisar iaf... kissie, dessie och hon dendär störda amanda eller vafan hon kallar sig.
Gå o dö lr nått!

3: GUMMISNODDAR PÅ BENEN!  Vafan är meningen med det?

4: Sen de typ värsta ja vet är när folk glor på stan, Får man inte klä sig som man vill eller!? Helt sjukt...

5: och sen har vi dessa korta killar på 13 år som tror dom ser bra ut med gummisnoddar på benen,, byxorna halvvägs ner på knäna o håret som STÅR RAKT UPP! små, kaxiga och ah...




Ja, nu vet ni det. o ja fick äntligen skriva av mig! Fan ska denna värld ta vägen igentligen..


Kommentarer
Postat av: Ingman

jag håller fullkomligt med på alla fem punkter!

2009-09-16 @ 19:07:02
Postat av: Cizzi

Håller med! Speciellet 1:an och 4:an.

2009-09-16 @ 19:46:22
URL: http://loveontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0