Framtidsplaner #2 Poledance

Okej, Poledance. Förknippa det med vad ni vill, men jag säjjer bara en sak;  WOW!

Poledance är fasktiskt en sport! Och jag tycker bara att de är helt jävla otroligt hur man kan göra alla dessa trick på en stång, och alla muskler man måste ha! Ja, jag erkänner. Jag har faktiskt testat både de ena o de andra på en lycktstålpe. o de är fan inte så lätt som man kanske tror. O inte ens snacka om hur vig man måste vara!

Jag har redan vart runt o letat efter ställen där dom lär folk poledance, o de verkar som dom flesta finns i stockholm (vilket iofs bara är ca. 20mil härifrån) och jag har redan hittat en klar favorit!

http://www.poledance.se/

Hade jag haft pengarna och orken hade ja lungt suttit o åkt till sthlm varenda vecka! Tyvärr måste man vara 18 år, Men 2 år kvar sen jävlar!



Gå in på denna länken o se lite bilder o trix,  Helt otroligt!

http://poledance.se/?page=gallery&lang=sv



Detta klippet gör ju bara så man blir ännu mer sugen! ;D Satans duktig hon är!




Sen får man väll skylla mig själv lite, eller nått. haha, men jag har ju faktiskt plats för en stång o massa speglar i rummet om jag nu skulle vilja satsa på detta. Men sen gäller de bara o köpa en vettig stång, o dom ligger på 3.000 lr nått om mitt minne inte är allt för fel. Och sen behöver man ju säker lite filmer o böcker om trix o sånt. Finns faktiskt en del få videos på internet, men vi får la se hure blir med det. Mina föreldrar lär väll döda mig eller nått, haha :)

Gäller väll bara o intala dom att en stång inte bara förknippas med strippor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0