Framtidsplaner #3 HÅR!?

Okej, till skillnad från mina andra framtidsplaner-inlägg. så är detta iallafall nånting som kommer ske rätt snart. Eller typ... inom ett halvår iaf hoppas jag!


Haha, bara för att jag "råkade" kolla igenom lite gammla bilder o se mina dö heta frillor. så lägger ja upp lite bilder på dom! Haha xD


HAHAHAHAHA, ja typ dör. detdär va i 6an, kort o platt hår! HELL YEAH!!



Sen *host* växte håret lite, och blev typ as långt o tjockt. Superhärligt vare! Saknart faktiskt! haha :)



Sen gick ja till frisören, vilket ja inte hade gjort på skitlänge. o sa åt dom att toppa o klippa upp. KOLLA VILKET JÄVLA CP HÅR JA FICK!!!!! bilden är från maj -08



Ursäkta försuddat face, men ja ser ut som ett spöke. haha xD Sen i vintras (runt jul lr nått, 2008) så tonade ja håret för första gången, o de blev i mörkbrunt. Kolla va mitt hår hunnit växa på typ 7mån!,  ;o




Sen råkade ja vara lite bakis o galen o färga håret svart! Fan, de måste vart i sommras nångång. Har tyvärr ingen bra bild, haha.. men denna är typ tagen för nån månad sen. o fan va stört mitt hår va då, haha. Överhåret är as svart.. o mitt underhår är fortfarande brunt!! och straxt efter ja färgat svart klippte ja lugg också, fan ja dör.



Nu vet ja inte riktigt hur mitt hår ser ut, de är svart ibland o brunt ibland. haha, faktiskt! Ska färga igen! Vet däremot inte om de ska bli mörktbrunt eller svart! För de första ska ja ta slut på dendär jäkla förpackningen med schampoo "Anti-breakache" mitt engelska är bäst! haha, eller nått var det. för mitt hår e satans trasigt typ. Men först måste ja klipp o jämna till det för ja har klippt lite här o där. o om frisören klipper en enda cm på min längd dödar ja den fan! Okej.. när ja väl vart hos frisören o mitt hår e typ "lagat" så ska ja färga svart! o sen raka lite över vänstra öran o färga dendär "pollisongen" eller vad fasn de är. RÖTT!! As läckert typ!




Ja, bilden är lånad av en viss felicia. Men nu vet ni iaf på ett ungefär hur ja menar! :)


Haha ehm... nu vet ni mina hår-planer! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0