Mässan + Stallet

Kom nyss hem efter att ha vart i stallet med louise. Vi red ganska långt! Bort till klysta, o sen hamna vi i ervalla. Skritta ungefär hela tiden, men vi va nog borta 3tim iaf?

Mer info om igår, Jag o cilla träffades vid konsum ungefär 9? sen skjutssa hon mig på cyckeln upp till krämarn, där vi satt o käka lite o så. Sen kommer de nån bil full me folk, o sen hör man ba; ELLIOT!  ELLIOT! Eyy,, elliot!
Hahaha, fan va ja garva! o ja har fan ingen aning om vilka de va ens? Sen börjqade vi  vi till mässan, Stannade upp vid donkan o hämta massa papper o gapa på nå grabbar. haha, sen kom min brorsa åkandes. så där fick vi typ dagens motionspass. Fan va ja sprang, uh! Nästan framme vid mässan stanna vi o satte oss på nån gräsmatta. o hissa ner alla flaggor o shit, o sen gick vi vidare mot mässan. Satt lite utanför o glodde, fan va de blåste!! Sen gick vi runt lite där o satte oss på ett annat ställe där de inte blåste så mkt. o då satt cilla på musik.. ja ba; Fan, är inte detta typ sagan om ringen? hon ba; Nä, de är mulan!  Haha, gud va vi skratta xD  Sen... *host* frös vi så mkt så cilla kom på den superbraiga ideén o klättra ner i en Container full me kartonger. Ah okej då! Efter en stund var iallafall jag inne, o satans va varmt o skönt de va där! haha, blåste inte ett shit! Ja, vi väntade ju iaf på att maja skulle ringa! Så vi satt där inne en timma iaf, o sen tillslut så kom hon, runt 1,2 ? Minns inte så mycke, men vi skjutssa väll runt på lite fölk. o sen helt plötsligt var klockan 7. Jiisses!

Jag kom iaf hem vid halv 8, o la mig väll typ då. Fast hade as svårt o somna, va as pigg. haha. och sen gick ja upp vid 12 typ.  och vid 13 bar de av till stallet då. 4 tim sömn, yeah!  Har inte alls vart ett dugg trött idag, lite halvseg kanske men vafan.

Här är ett finfint klipp från containern, Fan de är väll inge fel med o sitta i en container? kom igen vafan!
Vi har sovit på värre ställen än de, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0