Tajm to sleep

Okej, ja kan fortfarande inte fatta att Patrik är död. ja hörde de i eftermiddags när ja gick igenom massa kanaler o kom fram till nån därom snacka finska (wtf!?) o sen precis när ja skulle byta så kmr de upp nått om patrik o då äre ju klart man stannar till. o sen ba; Avled idag p.ga. cancer 57år gammal o.sv.  Fan vad sorgligt asså!

Jag vet inte hur många gånger jag sett Dirty Dancing i hela mitt liv, jag har helt enkelt tappat räkningen! På nått sätt så bara, älskar jag den filmen! Ungefär lika mkt som Flashdance, Cry baby & Grease! JA, jag har en förmåga av o gilla gammla saker. haha.. o då ska vi inte snacka om gammla serier o andra filmer. Jisses.. :) Jag önskar fanimej att ja va född på 60-talet! Typ... 65 vore lagom. Då skulle ja kunna hinna växa upp med beatles, Rolling stones, Rockabilly o förhoppningsvist få se ELVIS!! sen 70 talet o alla hippies kan vi hoppa över. haha :) o sen, Back to the 80's ! Då är man bara sådär lagom 15-20år o får uppleva all undeeerbaaar musik o alla filmer o serier. Inge snack alls om växthuseffekten, o alla idiotiska invandrare! och ah.. ja kan nog överleva utan TV och mobil o dator!  Fan vad Wounderful!  Men drömma,, de kan man ju!

Klockan är just nu 22.44 o ja har precis duschat, o tänkte typ lägga mig nu. Typ rekord.. brukar lägga mig vid 12 lr nått.  o sen går ja alltid upp typ 15 i 8. o min buss går 8.02 o ja tar alltid sån satans tid på mig o hitta kläder o shit. så springa till busshållsplatsen är dagens motionspass! Fan, ja kuta som satans imorse. Hade typ astma hela dagen sen, fan.. min kondition har ju sprungit iväg. Ja kan fan inte springa sådär superduperupersuper snabbt länge. fan, skäms på mig!

Imorgon ska vi va ute hela dan med skolan tror jag.. ska dra till oset o fota massa.  Media heeela dagen lång på onsdagar, göö skönt! o sen får ja typ damp på skolans kameror, haha så vi får väll se om ja får till nå vettiga kort! :)



Nä, nu äre dags för lilla mig o sova. Så jag förhoppningsvist inte behöver springa till bussen imorgon. GODNATT!!


Kommentarer
Postat av: Ingman

mmmh 80-taler :D

2009-09-16 @ 14:28:49
Postat av: Ingman

talet*

2009-09-16 @ 14:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0