Baseballs idag!



Omfg, ja kan fan inte tro det. Tiden går för fort.... ikväll smäller det!

Sitter för övrigt o lyssnar på november rain, Looove it! o tänker på hurfan min hals lyckats bli så bra nudå? i fredags kunde ja fan knappast prata, svälja lr nått. o nu lixom, ären typ som vanligt? skumt... haha :)

Förbannad jag blev igår, jag har inte fått tummen ur o köpa en ny skinnjacka juu!! skulle ju köpa en, o pimpa den lite så ja kunde haren nu när baseballs kom. Söndag o allt, ingen affär öppen väll? Fuck...


Mina föreldrar drog iallafall hemmifrån nyss, skönt! Förbannad gött o va ensam hemma, älskar't! Spela hur hög musik man vill, gå runt i bara linne typ o sooova hela dagarna. haha :D  Sommarn är ännu bättre, för då bor dom typ nere på kolonin jämt. så ja har en heel lägenhet för mej själv! Nackdelar finns ju såklart, att ja inte orkar diska så de blir stora högar med mögel här. haha, vilket morsan får damp på såfort hon kommer hem sådär 1-2 gånger i månaden. Men, ja kan va ute hur länge ja vill utan att dom märker nått. hahöö ;D


Forgot to tell yaa, sökt sommarjobb också. så vi får väll se hure går med de :) Skrev in att ja ville va med o åka lastbil som ja brukar nivet? men, gud vet hure går med det... Ja får tjata på andreas istället. haha :) Andra valet blev ju djur o jordbruk eller nått.. hamnar väll på ett bondgård utanför stan där ja får mjölka kor hela dagarna. haha, nej nu ska ja inte klaga! Ja trivdes faktiskt jävligt bra på mina 2 praoplatser jag hade på högstadiet. gå upp typ 4 på morgonen o hinna med nån jävla buss vid 5! Fodra, mocka o mjölka!  om och om igen, hela dagarna! hah :)


Jaja, nu ska ja fan städa upp här o sen dushca o försöka få tag på cilla. Baseballs har ju skivsignering nu vid 14, men ja har ingen skiva? haha.. man kan ju alltid dra dit o glo lite iallafall :)

Sitter o försöker klura ut vadfan ja ska ha på mej ikväll? De blir ju min röda klänning somsagt, o antagligen min röda jacka också.  Sen får ja nog ta mina nät stockings, som det är en röd liten rosett på :) Mina jävla stockings vetni, sånadär strumpbyxor. går ju bara sönder hela jävla tiden ;o kanske för att ja inte är så försiktig av mej. haha :) Fuck att ja inte fått tummen ur o köpa en skinnjacka. dampdamp!

Kommer ju typ va svinkallt ikväll, ååhnej! jag HATAR att frysa, uschusch!



Heeejdå :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0