fuckyou

Fan, skrev as långt o så dampa internet o allt försvann -.-   haha, HATAR sånt! ;D

Jaja, då kör vi samma historia igen då! Mötte upp cilla vid USÖ, o tog bussen till mellösa där vi gapa lite på en pizzeria o träffade Tommy och dom. Näää, det va tråkigt där så jag bestämde att vi skulle traska till Odensbacken. o dit vare typ 5km ;D men det klarar vi, jajjemen!! fast, när vi precis kommit ut ur mellösa så var vi tvugna o gå ner i diket eftersom de kom en lastbil med möte av en vanlig bil o vi stog mitt i smeten typ. haha ;D o dendär satans bilen backar tillbaka till oss, åhnej säkert nån äcklig turk tänkte vi. men inte det inte! Det var fältgruppen! o för er som inte vet vad det är, så äre lite fölk som åker/går runt o håller koll på ungdomarna! Så dom skjutsa oss till odensbacken o släppte av oss vid korvmojjen, haha o där stog det massa coola snubbar med deras volvos o traktorer o så kommer vi i nån jävla miljöbil. hahaha, skrattar ihjäl mej varje gång ja tänker på't!

Jaja, visade sej iallafall att de va nån jeekla fest på nån klubb där så det åkte ju runt massa MUMSMUMS bilar! :D som ja iallafall kunde sysselsätta mej med o glo på! :) Vi gick iallafall till en andra änden av odensbacken o där vare nån rondell med en kvarn mitt i. som jag bestämde mej för att vi skulle sova i inatt! men nä, jag fick lixom inte upp dendär luckan, men äh.. det fixar sej väll. Fryser jag tillräckligt inatt o blir desperat så lär jag nog få upp dendär jävla luckan, haha :D  Yeha, vi tog iallafall plats på nån bänk vid ica lr vadfan det var? Där hade vi braa koll på alla bilar som åkte förbi o allt folk som vingla förbi. Efter ett tag lyckades jag övertala cilla att vi skulle dra ner o spana in festen lite, men vi kom typ halvvägs sen fick jag syn på ett lastbils släp som stog där ensamt o övergivet. Lixom, helt gjort för oss o sova i! så jag visade mina skillz hur man öppnade luckan där bak. o när jag precis öppnat den sista "spärren" så flyger dörren upp o ut forsar massa HAVRE! hahaha, jag tror jag skrattar ihjäl mej! Igen med dörren, men inte fan vill domdär spärrarna gå i, så ja o cilla stog där o tryckte som fan o tillslut gåre förbi nån turk med en hund o vi står där o låtsas som ingenting hänt. haha ;D står där o trycker somfan (så de inte skulle rinna ut nått) o låtsas prata lixom, haha så fult ;D o när han väl gått, vilket tog evigheter tog jag fram mina muskler o tryckte igen dörren! Kissepaaus, sen bar de upp mot dendär bänken igen! Äh, här kan vi inte sitta hela natten! så tänka sej, den sista bussen kommer 00.30, bara sisådär 1½timma kvar :O så ja satt där o räkna minut för minut, 35,34,33,32.... o efter det kom de nån gubbe o satte sej hos oss. o rätt som det var hade vi värsta gänget runt oss. haha, dom tyckte de va dååligt att vi inte kom in på dendär klubben och att dom iaf skulle försöka fixa in oss! så ja,, 10min kvar tills sista bussen skulle gå hem. men vi satsa, o halvvägs dit kom ja på att vi inte hade nå pengar till inträde så vi fick allt ta o traska tillbaka till bussen.  o tro inte på fan att vi hade MISSAT DEN!?!?!?   Nej nu skojjade jag, den kom körandes dom faan efter 5min. haha ;D Nära på att jag blev lite blå där...

Väl inne i stan så vare iskallt, eller ja.. de vare ju i odensbacken också med fan kallare i stan :O Vi drog in på donkan o käka ÖSK målet, fan va ja har längtat efter hambuurgare! fanns ju bara massa kebab skit o körv på landet, haha :D Fick såndär trött-damp så vi satt o gapa o garva åt i princip ingenting. haha, cilla kasta pommes på nån as full stackare som satt brevid oss. skratta så ja fick ont i magen, haha fyfan.... o nån annan gubbe som satt framför oss som kolla såfort man sa MANGE!! haha,, o så satt de nåra jävlar bakom mej som glodde röven av sej varje gång jag sa pudel åt dom. hahaha, meningslöst igentligen men fan va roligt det var ;D

Äääh, dags o traska hem! eller nä, hänga lite på järntorget först! satte oss vid nån dörr typ, o där somnade jag :O Sen fortsatte vi och jag hittade en såndär "Smash into pieces" affish jag gick runt med o gick fram till folk o ba; han är snygg!!! o så peka ja på nån på affishen, o dom ba; jajjaa!!! eller så peka dom på han blonda. haha! nää, traska hem!  Kände mej fan helt jävla full eller nått, nästan så jag somnade. Fett scary ;o va iallafall hemma runt 4 på morgonen, haha herregud ;D Tror inte de kommer nå bilder, minns bara att ja filma nån snutt på donkan där ja sitter o säjer MAAAAT hela tin, haha!



Däremot så får ni denna, tagen i veckan nångång med de var fan såhär jag såg ut igår :D  förutom att jag var påpackad några tröjjor till. hahöö ;D



Idag har ja iaf tagit en promenad ner till kollo, där ja käka jordgubbar o lite annat. hahö, mumss! sen vare meningen att ja skulle ta cyckeln hem, men ja somnade fan ;O Sova, det måste jag fan vara världsbäst på!  hahö ;D

Ska iaf få tummen ur o glo på lite klänningar till skolavslutningen, får se om de finns nån som faller en i smaken! om jag nu ska bli rödhårig, vafan kan man ha för färg på klänningen då? :O En röd med skinnjacka! haha, lääckert!


Nej uh, nu ska ja duscha o sen sova. igen, haha ;D  skola imorgon, usch!  godnatt! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0