mugg

Okeey, ja börja skolan för 15 min sen o här sitter jag. Hemma o lyssnar på musik, asgött! haha :) Plattade håret lite snabbt nyss, haha läckert! Uh, måste pallra mej iväg till skolan snart. men vafan, nästa lektion börjar inte förens 12.30 o den är 1tim o sen slutar vi. ja öörkar inte! Andreas har däremot bestämt att vi ska köra cross idag, hjälp! Men det är la gött, pappa slutar vid 2 så han är ledig om man skulle behöva köra mej till sjukan. haha! Äh, kan ja köra som en jävla galning med en moppe så borde de inte vara så svårt med en cross? eller? :) Förutom att jag inte fattar ett skit med detdär o växla, men iaf. haha :)

Sitter o glor på domdär klänningarna ja valde ut igår, förjävla snygga! Är ju rätt pank så kanske blir bäst o fixa den jag har nu? Ny dragkedja lixom, haha.. den paja på julafton. fick inte igen den och kraaahsaa.... så va den trasig!

Äh, nu ska jag syssla med lite annat. Bajj!


Låt från Crashdïets nyaste platta, Love it! :)<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0