staaan

Nä, tog lite sovmorgon och tänkte dra till nästa lektion tills mamma började gapa att The baseballs va på tv (Se inläggen nedan). Dra åt helvete, det måste jag se!! Skippa iaf skolan hela dagen o drog upp på stan med cilla en stund, Hitta ingen såndär baseball jacka (Slutsålda as hell!) men blev en dragkedja, öljetter o snöre. Så här ska sys!!! Och sen ett tuggben o ett koppel till lady :) Drog ner till kollo en stund o käka o glodde lite, as härligt väder! Åt ena hållet iaf, vände man sej om vare kolsvart. haha, så ja föröskte pumpa mina cyckeldäck men fan heller att det funka. hahö ;D Cyckla hem såfort ja kunde o nu sitter jag här, lär väll börja spöregna snart. Då tänkte jag ta plats bakom symaskinen!

Bilder o annat på resultatet kommer senare :)


Bara för att mitt hår är ballt idag! (y)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0