trööött!

Åh, ja har ingen lust o skriva nått alls igentligen. vill ba lägga mej i sängen o dö, trött!!

Vakna iallafall 6 imorse, men gick väll inte upp förens halv 7. Tänkte va lite duktig o va i tid till skolan för en gångs skull! :) Började med o platta håret, haha awesome! o vid 7 tiden, vet ni vad ja kommer på då? Det är ju förfan fredag, idag börjar vi inte förens 9 o då ska vi på skolbio o sen slutar vi! Palla!? så ja gick o la mej igen, haha :) Så jävla gött o gå upp typ as tidigt o springa runt lite, o sen lägga sej o sova igen. åh, love it!

Straxt innan 12 hämtade jag athos, o sen kom cilla o hennes mamma o hämta oss. Hon släppte av oss vid MAX, åh maaaaaat! satt där ute o käka, o rätt som de är så börjar det regna! alla far in utom cilla, hon satt kvar där ute o regnet o käka! ääh, det slutar snart! haha såg förjävla kul ut, "Jaag o min mat, inget kan skilja oss åt" hahaha, ja dör ;D

Busa lite med hundarna i parken o sen drog vi hem till henne o vänta på nå jävla kärringar från soc som skulle komma, o dom jävlarna va försenade ;o haha :) aja, dom satt väll o kackla en timma eller nått,  sen åkte vi o lämnade athos o gibson o sen hem till mej för o göra våfflor! :) Göttaaans! Sen gick cilla o la sej o sov i min soffa, haha o ja städa för full rulle! Nån timma senare så skulle vi dra ner till parkeringen för vi skulle åka o handla med hennes morsa. Tittar ut genom fönstret, ahmen de regnar typ lite. sen springer man ju fram o tillbaka lite o letar efter jackan o allt man ska ha o när man väl komma ut genom dörrn så ser man att det HAGLAR SOM FAAAN!! Cp väder, ;D

Lalla runt lite där, o sen bare hem igen för o sova. haha :) Vakna av att den galen dobermann kommer infarandes, haha! Somnar om igen o när ja väl går upp, sådär typ vid 22 tiden? Så ligger det en halvdöd lady på golvet, haha hon har typ sprungit o busat som fan idag. Så jag la mej brevid henne på golvet, haha sikken blick jag fick ;D o hon for upp på rygg med benen ut i vädret o börjar bita på mej, hahö ;D


Usch vad det är vaaaarmt! Öppnat fönstret o sänkt värmen på elementet, men inte fan äre nån skillnad? uh!

Förresten, ni vet ju tidigare att jag nämnt att ja skulle bli rödhårig till sommarn? Ja, vad tycker ni om det? Eller så kanske jag bara ska göra som sist, färga luggen o sidorna? Blire hela håret så gör ja nog det hos frisör, blir ju enklast. haha :) Även fundering på halva luggen röd, kan ju bli läääckert :) woho!



Fan, enda bilden jag hitta o den röda färgen ser helt cp ut. haha ;D Har ju faktiskt kvar den rosa färgen, inte för ja vet om den fortfarande går o använda men jao... När man ändå köper blekning (för o bleka utväxten) så kan man ju passe på o göra hela luggen m.m. o testa olika färger o så? haha, jaaa! :D

Nejusch, nu får ja sluta komma på massa ideér ;o


haha, äh ska typ sova nu lr nått. hörs! tjaråååh! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0