Sexy and 17

Tjena!

Mjaaa, skett lite ändringar på bloggen som ni kanske kan se! :) Nu får det vara såhär tills vidare!
Jag vart hemma idag med, haha >.< Skulle gå ut med lady en snabbis innan jag drog iväg till skolan imorse, väl ute så öste det ner snö o blåste somfan. Jag bestämde mej rätt fort för att stanna hemma, haha :)

Näämen imorgon måste jag dit, ska göra ett prov i Logistik. Hoppas det går bra :)
Gaaaah, jag vill ha Måndag! Vi kommer ju få reda på vår nya klass då. haha, hoppas jag hamnar i YF10 ;D
Nu måste jag straxt maaasa mej ut i snön igen med Lady, kalltkallt.

Aja, gött med Fredag imorgon, snart helg alltså. Jag ÄLSKAR lååånga sovmornar med min allra bästa Älskling. Vi firar 3 månader på Måndag förresten, haha gud vad tiden går fort :)<3



Aja, ut i kylan nudå! ^^
Tjarååh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0