Stray cat strut



Tjatjaaa!

Mjaa somsagt så fota cilla mej igår alltså, rätt nöjd med bilderna ^^ Redigerade lite snabbt igår bara, kommer fler bilder sen när man har tid att sätta sej o expremitera lite med dom!

Idag ska jag faktiskt till skolan! Förresten, så fick jag ju en tandställning i fredags jag ska ha på natten. hahah, jag har bara användt den 1 gång. Fredrik var däremot duktig på att övertala mej o ha den inatt, haha jag vill inteee! För de första gör det skitont, o sen ären bara ivägen typ. haha, sammlas massa slem i den så man ligger i dreglar hela natten typ. xD

Och på måndag får vi reda på vilka klasser vi ska gå i efter jul, känns ju jävligt pirrigt faktiskt. Ska sammlas i nån jävla sal också, haha hjälp.

Nu ska jag beställa Fredriks julklapp, sen blir det o göra sej iordning o dra till skolan! :)

Tjaråååh!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0