LINDESBEERG!


Fan vilken brud! Haha, dog när ja såg bilden. Ser ju la inte ut som mig ;o

Halelååja!

Drog till lindesberg med cilla idag igen, Kalltkallt! Drog till konsum o köpte massa munkar o godis o så drog vi till skolan o satte oss nånstans o vräkte i oss. haha ;D Lärarna där är fan as roliga, gahaaa xD  Jaoo, efter typ 4tim så börja vi traska mot bussen. Men, den va smockfull så vi fick vänta 40min på nästa. Haleluja! Nu är ja iaf äntligen hemma, lyssnar på billy idol o fryyser! Sen måste ja berätta nå tragiskt! ;o Ni vet mina ääälskade skor? Dom har typ gått sönder under... haha. så pappa drog till en skomakare för o klacka om dom o laga detdär. Men inte en enda jävel ville de. Förbannad ja blir... Hur länge har ja haft dom? 2månader? De som är ännu bättre just nu är att ja inte har några skor alls o klampa runt med utomhus. Haft sönder alla, haha ;D Såå idag, tog ja mina foppa! :D Vattentäta o bra vetni! Däremot jääävligt hala, påväg hem låg ja på backen o kräla en stund där. Haha, så jävla pinsamt! ;D

Jao,  nu ska ja ta bort allt smink o sen sova en stund tror ja! Sen fundera ja på om ja skulle ta o klippa lugg? Då kan ja ju iofs inte göra min snygga rockabilly lugg, men de hinner väll växa ut tills i sommar? Fryser iaf så jävla mkt om öronen när allt hår e borta, haha ;D Sist ja hade lugg (Nångång i sommras) så va ja ju tvungen o kamma fram den hela tiden eftersom de la sig med resten av håret hela tin. Va tror ni, blir de bra? :o

Äh, sova nu! Godnattiiss! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0