update

Tjoho!

Ja hur gick de i linde i helgen igentligen? drog somsagt till lindesberg med cilla på kvällen o träffa tobbe ;D Haha, ja de va väll la najs :) Dagen efter så drog vi därifrån redan vid 1 yp för cilla skulle va hemma vid 2. men bussen kom inte förens vid 3 lr nå, haha... så vi drog o köpte frukost. Munkar o redbull! haha, men tror ni vi tog bussen hem vid 3? Nä, vi hade så kul så vi tog nästa som gick vid 5. Alla va skitglada o hälsa o skulle prata, ;D Tror inte ja va hemma förens 6-7. haha :)




Jaao, just nu är ja hundvakt till Lady & Athos. Tänkte gå ut med dom, men tänk er mig med två skitstora hundar som drar o ska busa hela tin. Ja flyger ju efter! Går ju inte o släppa dom här nere på gården heller eftersom de kommer så mkt folk hela tin :P

Yeah, nu ska ja lyfta på röven o gå ut merom. eller ja,, flyga! Ska även få tummen ur o laga mina skor, haha.. går runt i mina gamla dans skor. eller ja, gymnastikskor som andra kallar dom. Försmååå så ja får as ont i tårna, haha. illa! råkade *host* köpa upp pengarna ja skulle ha till skor också, så får ju skylla mig själv. haha :)

äh, Tjaråh!





Kommentarer
Postat av: mus

HAHAH men himmel vikken vulgär bild

2010-02-13 @ 19:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0