gondatt gunmsaaa



Halööö!

Övertrött är jag, flumm.. haha

Vänta på att herr åsna skulle skicka bilder från vårat äventyr på krämarn idag, men inte det nej.. uh.
så dom kommer senare, mohaha! Ja la somna fan 22 för att ja tänkte de; nufan ska ja va i tid till skolan! vanligtvist brukar ja lägga mig typ 1 lr nå... tror ni ja vakna i tid iaf? FAN HELLER! Damp ja får...

aja, ja o cilla drog dit o va med på sista lektionen.. va där typ 15minn sen tröttna vi o drog o käka o sen till ica o köpa monster o munkar o shit. Sen gick vi upp till clas ohlsson o satte oss där i vårat hörn på golväää o käka. dö kul hade vi, eller.. jag iaf. hahaha, hade med mig min kam så ja använda skyltfönstret som spegel. lite såg man fan iaf! så ja gjorde typ 5 olika frisyrer! en tuppkam b.la. hahah fyfan... sen kom de nån snubbe som tyckte vi (JAAG!) va as ball så han börja fota! haha,, första gången ba; tjaa, sitter ni här o softar?  jag ba; B-B-BJÖRNES MAGASIN!  haha, han ba skratta o gick.. o nästa gång stanna han o prata.



aja. efter att ha suttit där o gapat o spillt monster o shit så kommer de massa kärringar. haha, såg dom i skyltfönstret o tänkte ba; fan va nära dom går! o så vänder jag mig om, o då visade sig att den ena va ansvarig för krämarn o dom andra två från fältgruppen. Nån jävel hade tydligen ringt o klagat på vårt beteende o trodde vi drack alkohol o shit. haha, rock and runk! o dom va ju as tjuriga! Satans fruntimmer utan humor, haha. ba; fixar sig gör man ju hemma, inte i en affär!!!!  ja fick damp pårom... men efter ett tag insåg dom väll att vi kanske inte va så farliga som vi såg ut. HAHA, mitt hår stog åt alla möjliga håll närom kom. pinsamt ju, gaha.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0