HÅÅR!

Haloo!
Kände bara att ja behövde skriva av mig lite angående mitt hår! Detdär rosa va ju hemskt, haha ;D Fundera på om ja ska färgat rött ist.. skulle de va snyggare? :O har ju iaf kommit fram till att ja ska ha svart ett par månader nu, tills jag EVENTUELLT blir helt rödhårig. Eller så blire som sist med rött/svart. Vi får la se vad ja bestämmer mig för då. Men, de rosa ska bort iaf. haha :) Köper ja röd färg, så kan ja ju spara den tills i sommar typ. Tycker de känns lite haalvt sådär onödigt o köpa svart färg igen bara för o färga halva luggen. för resten av håret är ju redan kolsvart! så.. färga halva luggen röd o vänta tills de blir utväxt på de o bli helsvart? då kan ja ju passa på o färga topparna o resten av håret lix.

HAHA, tror inte de är nån som ens orkar bry sig om o läsa om mina håriga tankar? JAG BEHÖVER TIPS! tror ni de blir bra med de ja skrev? ;O


Sen försov ja mig imorse SOMSAGT! o helvetehelvete vad arg jag blev, för kenneth (våran studievägledare) va ju självklart där o snacka massa för andra gången. o tro på fan inte att ja försov mig första gången han va där också? dampdamp..  Måste iaf få tummen ur o boka nå möte med honom. jag har sån beslutsångest!!

eller igentligen, vadfan vill ja jobba med?


För ba nå år sen va ja så jävla säker, men nu? hallå! ;o När ja va liten ville jag bli ridlärare! haha :) DE VISSTE NI INTE!  Sen kom ja in i nån jäävla knäpp period när ja ville gå nån fordonsutbildning. okey, kanske inte så knäppt med iaf. Sen upptäckte ja kvinnersta! Hållt fast vid de i typ 2år.. o nu har ja typ.. tröttnat på det. Whats next? Andreas tvingar på mig lastbilschaffis lr lager, alla på skolan vill att ja ska gå media o bli nån jävla journalist! jag hatar journalister! Dels bara för att man säjer en sak, o dom skriver en annan!

åååhh....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0