HALÖ

Okeey, studiebesök idag! de gick fan bättre än ja hade trott, as roligt! haha ;D Skithalt vare också, o så kommer ja där i mina klackar. haha fyfan :P o så vare typ BARA killar på dendär skolan o så kmr ja ensam tjej. haha guud, man kände sig ju lagom uttitttad ;D

Men ahfan, de va jävligt najs där! Har ju inte vart på wuc o kollat på deras plejs o så tyvärr, så man har ju inge o jämnföra med lixom. haha :) men, ahfan.. de blir väll wuc. för om ja ska gå på john norlander där då måste ja åka buss som en galning.Först in till stan, o sen gå till resecentrum o därifrån ta en buss till kumla o sen byta där till en annan som går till trafikcentret där i kvarntorp. o till wuc tare ju typ 10min o cyckla så.. ;D  Men, de verkar jävligt kul där iaf. inga tjejer heller, tkr ja är ännu bättre :) Får se, går så många på wuc som ja helst inte vill träffa lixom. haha, o på john norlander vare ju bara snyggingar ;o Måste kolla upp massa saker o så först, för de blir antagligen omval sen till våren. Sen kommer ju jag vara 1 år äldre än alla andra, vilket betyder att ja kan ta mitt lastbilskörkort innan alla andra. lalalaa....

Sen har ja lyckats övertala min lärare o gå på praktik, YEY!! Så, nu blire o åka lastbil ett par dagar i veckan med brorsan. TJOHO!


Nu ska ja typ gå o sova lr nått, as trött ;D
Nattinaaatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0