Love guun!

Godkväll!

Seg uppdatering, haha yeah!

Hänt idag då? Inte mycket skulle jag vilja påstå! Jag har iaf städat skapligt mycke på rummet, de behövdes! haha, o så har ja vart ute på en långpromenad med lady. Hon va lös i princip hela tiden, duktiga lilla monstret kommer jätte bra på inkallning juue :)

Ja tänkte faktiskt gå in i duschen nu o sen lägga mig, ja sov ju bara 3 tim inatt o har vart as pigg hela dan. Lite småseg ibland kanske men men ;D

Trodde de skulle bli väärsta kallabaliken om min frilla, men ja har inte hört ett ljud ;o  Har ni blivit sjuka människor??

Haha, ja kan ju ba säjja att de va ett jävla krångel o raka detdär lilla! ;o Först så drog ja ba lite med rakhyveln, men sen kom ja på att de kanske va lättare o klippa av de mesta o sen raka. så medans ja sprang fram o tillbaka i rummet så for de massa hår på golvet. haha, as läskigt! O fybubblan va hårbotten är äcklig o ta på ;o Jaao,, för o få bort de sista tog ja lite rakgel.. o ah,, lent o fint blev de ju. haha :)  Nu får vi ta o se hur länge ja har detta tills ja kommer på nå annat knäppt! ;o


Äh, nu blire duschen. GODNATT :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0