school

Halloj!

Sitter i skolan nu, lyssnar på The baseballs och... ah väntar väll på att lektionen ska börja ;o

MEDIA!

Fast, vi är ba 2st här idag. haha.. och lärarn då såklart. så,, vi jobbar med lite annat. och i mitt fall, svenskan! Har en bokrecension ja ska skriva. och då valde jag boken om jenna jamesson! sen ska ja ja göra nå författararbete. sen tror ja nog ja är godkänd i svenskan? ;o  Skulle gjort allt detdär på lovet. Men tror ni inte fan att de tillbringades i sängen me o soova? Sen var de ju ba matten då, o den ligger ja efter som fan med. haha ;D

Nej, nu äre hjalle o heavy igen. haha, fan ja får ge mig ;D najje! Nu ska ja skriva lite på min bokrecension såren blir klar nångång ;o

Annars så händer de inte mkt idag, blir till att sitta hemma o glo. haha, ska väll typ ta o passa på att städa tror ja ;o

Jobbajobbajobba.... Tjarååh :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0