trök



Haleujaaa!

Okey, försov mig idag igen.  Blir så jävla förbannad!  Aja, skulle ju på möte med kenneth idag så man fick ju dra sig dit, o snacka me honom. Tycker inte vi kom nånvart, ja berätta typ bara vart ja ville gå o så. haha ;D Visst, kvinnersta skulle ju va skitkul o gå på. Men vad gör man när de är slut? Man måste ju typ plugga vidare för o få nå jobb sen o vafan, de är nog inte min grej riktigt. Sen har ju andreas bankat in i min skalle att ja ska gå på wuc o köra lastbil. lixom shore, man får ju jobb sen o så. Lättare också kan ja gissa.. men vafan. Ja har så mycke annat o tänka på nu så ja har fan ingen lust o dras med detdär hela dagarna.

Kvinnertsa kommer ja skitlätt in på, eftersom man bara behöver ha godkänt i kärnämnerna. o på wuc behöver man typ 100poäng lr nått o de kommer ja ha när ja slutar IV. Så.. ska man söka wuc som första val. o om ja inte kommer in där så hamnar ja ju på kvinnersta! Anledningen till att ja inte kommer in på wuc är om de är många som söker lixom, och då kollar dom ju dom som har högst poäng. o ja lär ju ha lägst typ, haha ;D Äh vafan...

Så blir det! och så har ja faktiskt ända fram till april att ångra mig! o så ska ja börja praktisera nu också, eftersom ja är typ klar med svenskan. o vemfan orkar med matte 5 dar i veckan!? Blir nog att åka lastbil med brorsan, o då har ja ju också lite tid o fundera på om de verkligen är nått jag vill syssla med. eller hur? Annars äre ju bara o ändra valet till kvinnersta istället. Greeat!


Äh, skriver mer ikväll lr nå. haha tjaråh! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0