living on a prayer

Godmorgon!

Jao, nu är jag hemma. Mår så jävla skit nu, o min kropp orkar typ inget. haha, så mer updates blir nog ikväll typ. Vakna iaf i min egna säng, tog sin jävla tid o klura ut hurfan ja kom hem. träffa några snubbar där ifrån nora som vi dunka runt med och wiiioosopp så var man hemma. Kanske lika bra, va så jävla full så ja knappast visste vad ja gjorde. haha, jävligt illa! Men aja, hade fan inte skadat o va där typ nu.. längreee!  Skulle ju träffa så satans mycket folk, helvete dåå...

HAHA, förresten. Va två bilar vi åkte med, i samma gäng lixom från TYSKLAND! hahah, jag har fan inte garvat så mycket på länge! Gratis öl i en jävla simbassäng på taket, haha... sen satt de massa "djurben" lite här o var på bilarna. och tyskarna sprang fram o tillbaka mellan bilarna med sitt jävla språk, hahaha såg så satans kul ut. och vet vi vad mer? DOM VISSTE FAN INTE VILKA THE BASEBALLS ÄR!!! och jag upptäckte även vilken jäävla bra engelska jag har när ja är full, seriöst! Prata fan flytande jävla engelska, shit... Sen är sånnadär jävla tyskar bra på o hångla (y)


Shit vad ja babblar, dags för lite sömn tror jag. Kom ju hem 5 imorse typ, så lite sooova hare blitt.

jaja, GODNAAATT!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0