Duke of earl

Tjoho!

Haha, litet inlägg innan ja lägger mej. Åkte ju tbx till köping för o hämta släpet, och ja..andreas gick o la sej så ja fick dra över ALLT tomgods från bilen till släpet. Herreeeegud. och sen på nått sätt lyckades jag få en vagn på min hälsena, VÄLDIGT HÅRT! så ja flög typ 2m upp i luften, haha! blev några tysta minuter där ja stog o försökte gåpå foten igen och ja,,, jag har baaajsont i foten nu! ;o  Jaja, fick dra över allt. och snacka om JOBBIGT! lilla svaga jag, haha! MEN, ja klara det! Mohaha,,, men döösvettig och helt slut var ja sen! Va väll hemma vid 9tiden, cilla mötte mej nere på gården o ja fick äntligen ta o käka nått! btw, käkat glass idag också. Åhå, känns som ja missat o skriva massa! ;o  Snuten va typ överallt idag, poliskontroller o skit. men de slapp vi, moahah!  hahah, måste sett bra roligt ut när vi kom med en ICA lastbil in på coop forum!?  haha, skulle ba köpa jodgubbar! :) Men dom smaka skit,, uuuh!

jaja, gasat runt lite med cilla iaf. Drog först till MAXI o sen hamna vi i Närkes kil, hahaha wtf!? sen brumma vi runt lite i runnaby, o runt på stan. HAHA, ja skrämde skiten ur en neger! Mohahaaa! sen fick vi syn på en epa också som ja såålätt körde om, haha dom går väll typ i 45? min moppe går i 50! haha,, Vroooooooooom!


Jajajaja.... Nu ska ja sova! Vart vaken 38tim nu, och jobbat 18tim. Hurfan orkar jag!!????

GODNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0