Living on a prayer

Tjoho!

Haha, brukar inte bry mej så speciellt mycket om hur många "läsare" jag har om dagen o så, men vill bara påpeka att det ökat! ;o Brukar ungefär ha 5-7 läsare per dag o typ 20-30 sidvisningar. Nu ligger det på 10 läsare, och igår hade ja t.om. 56 sidvisningar ;o  Fan, vill ju inte direkt påstå att ja skriver om någe intressant. haha! :)

Äsch, inte fått sova nått på hela morgonen typ iaf. Lady har vart en plåååga! så ja har typ sovit 4tim lr nått totalt? Dör här snart.... Men nu ligger hon o soover som en liten ängel så kanske borde passa på o slänga mej i sängen nuuu!

Äsch, är typ bestämt att ja ska jobba nere på kollo idag. Vädret ser ju bra ut, so long! OCH FÖRRESTEN! Det står tydligen en skivspelare nere på kollo till mej, yeyy!!! Stiftet på min lyckades ju jag ha av, haha! dessutom äre ett lock på denna också, så ja slipper stå o damma av den hela jävla tin. Har ju iofs ett lock till den ja har nu, men den ligger i källaren. Nånstans.....

Såå, de blir la gött! Mina skivor har ju fan börjat bli dammiga ;o  Måste skaffa lite pengaaar också så ja kan köpa lite nya skivor, maha! Blir nog några med Stray cats i första taget, :)

Sen letade jag på morsans filmisar häromdan, och hittade några "försvunna" skivor! Elvis, Billy idol och... nån mer. haha :) Ska köpa ett nytt såntdär bokmärkes album o sätta in filmisarna i, det som är nu har klistret typ försvunnit såre ligger filmisar lite överallt. haha :)

Och seeeen, måste jag köpa en ram o sätta upp MIN Signerade "The baseballs" affisch!! Hahaa, mitt fiiina möte med dom kan ni läsa om till höger i kategorin "Muusik" o några rader ner där så hittarn ni den. Amaziiing! Dom kommer fan till Karlskoga i september, ahhhhhhh!

Påtal om det, har så jävla mycke o göra med mitt rum. haha, ska sättas upp grejer, köpas, lagas, fixas.... Give me money! Det ser förjävligt ut, haha!

Jaja, då va en till helg fixad. Ny vecka, ny dag! Cilla den jäveln åker till turkiet på onsdag, o kommer hem nästa vecka. HALLÅÅ, det är midsommarafton nu i helgaa. Vafan ska ja hitta pååå? ;o  Död på detva...



Jaaoo, nu ska ja typ duscha o käka o sen ner till kollo I guess.
Tjarååååh!


Pic from daa Skolavslutning! Kan även nämna hur jävla mycket uppmärksamhet man får som Rödhårig, haha tar typ 20min extra för mej o ta mej hem på nätterna/morgonen. Men ja tänker inte klaga, Mohahaa!  Nya bilder hoppas ja på inom kort, Cilla hade väll nån halvnaken fotoidé på G. Fandå, kommer ju ta 1 vecka lr nått eftersom hon ska åka bort. Åh, satans.  Ni får stå ut med döläckra cam bilder so long, mahaa ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0