Money money

Tjenare!

Precis hemkommen efter stallet, blev inget markarbete eftersom traktorn stog mitt i paddocken. haha, vafan? så jag sadla o red bort till ervalla istället, tänkte ta barbacka som vanligt... tur man inte gjorde det. Gud, de kändes verkligen att man inte ridit på ett tag. hah ;) Red in mot klysna, o sen in vid basketorp o runt. o så tbx t ervalla, hitta massa mysiga skogsstigar o sånt :) Väl tillbaka till stallet så va timian rätt svettig, så tvätta av honom lite med en svamp. Öj, va han stog o njöt! Sen fick han gå lite fritt medans ja packa ihop mina grejer o så. Helvete vad varmt det var! Satte på tränset igen o tog en sväng bort till badet, Keps o barfota! Va en del folk där, men dom typ åkte när vi kom. haha ;D Timian ville iaf INTE bada, han ville hällre stå o glo på allt folk! Men efter ett tag så gick han i, ååh så skönt! Sen bare hem för min del, nu sitter ja här o ska straxt byta om o sen dra ner till kolonin. Förresten, precis när ja kom till stallet så slängde ja väskan i stallgången o sen satte ja mej ner o skulle ta upp mobilen. Wtf, vad äre som ringlar så!? en liten kopparödla! Fan, hade ja inte vetat vare va hade ja fan skitit på mej. haha! Dom ser ju i princip ut som en orm...;D Ahhjuste, ja o timian träffa på en jätte liten, skit kaxig snok också! Timian verka inte bry sej o trampa på framåt, haha fick svänga som en tok.. jäklar varen väste o höll på ;D













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0