Whiskey in the jarooooh!

Tjollahopp!

Haha hoppsan, andreas tog visst med datan iaf. WOHO! och jag sov typ 30min "inatt", hade tänkt o sova lite nu påväg till borlänge men näää, ja va såå vaken o satt o titta på naturen. Va värsta dimman när solen gick upp, as fint! :) HAHA, måste även nämna att ja skjutsa runt cilla på moppen inatt. fan vilken galning ja är till o köra, hahah! vi va fan ute i rondeller o snurra och ja,, överallt man inte får köra med en liten 30 moppe. You name it, haha ooops!

Jaja, är i Borlänge nu iaf! Andreas håller på o lastar o ja schteeker i lastbilen! Fan, glömde typ massa grejer hemma. så gåre när man gör allt annat än koncentrerar sej på packningen! xD Min ääälskade brillor t.ex. som altid brukar ligga i min arbetsjacka! Men nää, dom ligger hemma på mitt soffbord. Buuhuuu! :(

Sitter o glooor på alla som åker o traskar förbi, en sak fattar inte jag. Hur i helveete lyckas man backa in med ett så lååångt släp? Wierd, slår vad om att ja kommer ha värsta problemet med det. hah! ;D

Åh, klockan är snart 9. Fan, är inga vaaakna eller!? Näfan, alla sover. Jäävla sömntutoor! Iofs, ja skulle nog också behöva sova några timmar. Men *gäääsp* de orkar ja inte. haha! :)

Okeeeey, lovar o inte uppdatera varenda minut som förut. gahaa,, fast ändå. finns ju inge annat o göra typ >.<
Ingen idé att ja följer med o lastar/lossar för ja gör fan bara fel, o då får brorsans damp o allt slutar i katastrof typ. haha! Han bråkar hällre än visar mej hur man gör, det smartot! Fast, öppna/stänga luckor o bakomliftar och koppla på/av släpet får ja göra istället! Och ja, de nöjer jag mej med! haha :)´

Köpte fan massa energidrycker igår, haha domdär billiga från euroshopper! Nja, inte för dom funkar så värst men goda ärom. eller ja, dom smakar väll som alla andra energidrycker men vafan... iaf! ;o Sen blir man bara så jävla kissnödig av dom hela tin, haha xD O inte fan tänker ja gå in på lagret o ba; HALLLÅ VART ÄR TOAAAN!?  näe, man får leta på en buske eller nått. fast, vart hittar man en på ett stort jävla lastområde? haha, bara asfalt o massa fula skyltar. xD

Sen va ja duktig o fixa matlådor igår också, yey! Makaroner o faluköörv, mums! De påminde mej om att ja höll på o köra på en Rävunge igår! ;o den stog så fint i vägkanten när ja kom med gasen i botten, o rätt som det är så kastar den sej ut framför däcket. typ 20cm från att ja körde på'n. haha, jisses ;D Jäkla gött, mitt i natten ut o gasa somfan. Inga snutar eller andra bilar. FAST, lastbilar fanns de ju gott om! o de va fan inte najs o ha dom bakom sej! ;o haha... ååh nu börjar ja få ont i ryggen! Sataaans. suttit i denhär jävla stolen typ 6tim, haha! :) eller ja, va ute med lady nyss. Jäkla varmt de va. eller ja, Solen skiner så fiint här i Borlänge så man ska ju inte klaga! De är väll typ moln/regn i Örebro?  HAHA, de spöregna ju i öre sist ja va o åkte lastbil i västerås. De va strååålande sol o typ 20 grader, feeedt najs! Plus att ja hade mina brillor dåå! ;o  haha, asså mitt hår är katastrofalt just nu! ja har inte smink o går runt i dööskitiga kläder. Fan, man kan inte bli hetare? HAHA, ne fyfan....


Jääklar vilken text ja fick till nudå! ;o   Haha, ne nu ska ja väll typ.. schteeeka lite till. Försöka hitta nån social på msn/fb. haha, wish me luck. näfan,, Tjaråh! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0