Why don't you get a job?

Ööj, här vare bra uppdaterat! Hähää, nä inte vart hemma somsagt :)

Jadu, drog till skolan igår då. Skolavslutning! Alla tappa typ hakan närom fick se mitt röööda hår, hahah ;D Fick mina betyg, samt en ros jag typ tappa bort efter ett tag. haha ;D G i matte & Svenska! WOHOOOOO! Nu äre bara o vänta på att gymnasiebesked kommer, typ straxt efter midsommar. Uuh, får lite smådamp på att ja faktiskt kunde ha slutat mitt första år på WUC nu. men ähh vafan, IV har ju vart döroligt o gått jävligt fort så man ska väll inte klaga! :)

Jaja, gårdagen va väll lite halvt lyckad sådär. Efter skolan drog vi till WUC o glodde på alla studenter! o sen upp på stan o glo på alla flak o annat som åkte förbi, haha. Efter de drog ja hem o hämta lite kläder o sen till stadsparken, skulle typ va värsta röjjet. haha, men vi va ganska tidiga xD  uäh, hände fan inte så möe. Men ja gick typ runt i mina klackar HELA DAN. snacka om att ja inte kan gå idag!!! usch o blä, men va iaf inte hemma förens 4 imorse. rätt dött på stan, vartfan tog alla vägen igentligen? haha :) Vakna precis, ska käka nått o sen tare lite lugnt typ.

Senare blire ånnaboda o suuuupa! Blä, as kallt ute fan.  ska väll se om man kan planka in där, annars blire ner till folkets park o lyssna på Rockabilly! (y)


Nu blire o gö lite mat typ, dör snart! haha ;D


Togs massa bilder igår som kommer upp lite senare, ska bara hämta dom hos cilla typ. kanske på söndag/måndag? haha, men här är två bilder på mitt hår iaf. GANSKA rött va? hahah ;D

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0