SOOL!

Ååh, vilket fint väder!

Ja tänkte knata upp på stan med bessie o träffa cilla en stund :)

Läste även igenom lite av mina senaste inlägg denna veckan, haha.. kan ju bara börja med o säja FAN VA TRÖTT JAG VAR NÄR JA SKREV DOM! helvete va mycke stavfel, och förresten.. fan skriver ja att han heter Sonel för, när han heter SANEL? Jävla cp ja är.. ;D

Ja gick ut igår iallafall, trodde verkligen inte att de skulle blir nått. Jocke och nån annan kom o hämta mej vid konsum, sen drog vi o hämta cilla. Åkte runt några timmar, sen släppte dom av oss vid krämarn o vi gick in på donkan o satte oss o vänta på att maja skulle komma. Men hon hade kört fast med bilen, så marcus o sanel kom istället :)  Va hemma straxt innan 4 imorse. Vakna vid 13 typ, gick upp o satte mig framför tvn. då ringde de på dörrn, javisst fan! ja skulle ju va hundvakt idag, hahö. Min faster fyller ju 50, så de ska typ va nå party. Inte fan ska ja va med, haha.. så då kan man passa på o passa släktens hundar ist :)

Nu ska ja käka lite o sen gå ut, skriver mer sen. Tjaråh :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0